Formularz kontaktowy






    Często zadawane pytania

    Jak mogę złożyć reklamację?

    W tym celu, uprzejmie prosimy o przesłanie nam szczegółów reklamacji na maila kontakt@delvant.pl

    Czy jest możliwość zwrotu towaru po zakupie?

    Oczywiście! W przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, jest możliwość dokonania zwrotu. W tym celu prosimy o kontakt mailowy, gdzie zostaną Państwo pokierowani jak zwrócić towar lub o odesłanie towaru na aktualny adres magazynu, który znajduje się w zakładce „Zwroty, wymiany i reklamacje”.

    Ile wynosi koszt przesyłki?

    Koszty przesyłki zależne są od gabarytu paczki. Z szacunkowymi kosztami wysyłki można zapoznać się TUTAJ

    Chciałbym mogę złożyć zamówienie hurtowe?

    Oczywiście! Bardzo chętnie nawiązujemy współprace z innymi firmami. Bardzo prosimy o kontakt na kontakt@delvant.pl ze szczegółami.

    Skontaktuj się z nami

    Email: kontakt@delvant.pl

    Odpowiadamy w przeciągu 24 godzin!

    Masz zapytanie biznesowe lub chciałbyś podjąć z nami inną formę współpracy?

    Świetnie! Jesteśmy otwarci na każdą formę współpracy i bardzo chętnie porozmawiamy o szczegółach. Prosimy o przesłanie maila na naszą główną skrzynkę kontakt@delvant.pl, skąd zostanie przekierowana do odpowiedniej osoby. Dziękujemy!